De Schalm - Info

DE SCHALM

Oranjelaan 10
3454 BT De Meern

Contact
Telefoon
(tijdens kantooruren):
030-6662609
Reserveren en
informatie over zaalhuur:
verhuur@schalmdemeern.nl
Administratie: administratie@schalmdemeern.nl
E-mail: info@schalmdemeern.nl
Bestuur: bestuur@schalmdemeern.nl

Bedrijfsgegevens
Naam: Stichting Sociaal Cultureel Centrum De Meern
Kantooruren: Ma. t/m vr. van 9:00u. tot 13:00u.
IBAN: NL25 RABO 014.08.93.075
BIC: RABONL2UXXX
RSIN: 0030.19.871
KvK-nummer: 41177228

Mindervalide bezoekers

De Schalm is toegankelijk voor al onze bezoekers. Alle toegangen naar de grote zaal en barruimte zijn extra breed en er is een aangepaste toiletruimte. Wil je van tevoren specifieke zaken overleggen? Mail dan even naar info@schalmdemeern.nl of bel tijdens kantooruren met: 030-6662609.

Parkeren voor mindervaliden
Op het parkeerterrein direct voor de ingang van De Schalm zijn 2 parkeerplaatsen voor mindervaliden.


Route & parkeren

Ruime gelegenheid voor gratis parkeren direct voor en nabij het gebouw.


Huisregels

Het team van De Schalm en de vrijwilligers vragen u de volgende regels in acht te nemen:

 

Aangaande het gebruik van de ruimtes en bij inloop:

  • Houd rekening met het feit dat er meerdere groepen in De Schalm aanwezig kunnen zijn: veroorzaak geen geluidsoverlast.
  • Neem tijdens (toneel)uitvoeringen geen consumpties mee in de zaal; laat serviesgoed achter bij de bar
  • Wij rekenen op uw begrip en geduld bij drukte aan de bar wanneer er meerdere of grote groepen aanwezig zijn.
  • Laat een door u gebruikte ruimte netjes achter en breng de gebruikte zaken (ook serviesgoed) terug naar de bar; sluit de ramen en doe het licht uit en meld u af bij de aanwezige beheerder of vrijwilliger.
  • Houd u aan de sluitingstijden: de beheerders en verantwoordelijke vrijwilligers hebben daarna nog werk te doen.

 

Algemeen:

  • Het eten of drinken van meegebrachte consumpties is niet toegestaan.
  • In De Schalm geldt een rookverbod.
  • Het gebruik, in bezit hebben of verhandelen van drugs van welke aard dan ook, in of in de directe omgeving van De Schalm is niet toegestaan, noch het dragen van wapens.
  • Gokspelen zijn niet toegestaan.
  • (Verbaal) geweld, intimidatie en handtastelijkheden worden niet getolereerd.
  • Bij diefstal wordt aangifte gedaan bij de politie.
  • Fietsen, scooters etc. mogen niet binnen het gebouw, noch zodanig geparkeerd dat de ingang geblokkeerd wordt.
  • Volg de aanwijzingen of instructies van de beheerders of verantwoordelijke vrijwilligers altijd op; bij weigering kunnen zij de politie inschakelen.

 

Bij handhaving van deze regels behouden wij met elkaar de prettige en ontspannen sfeer die hoort bij uw en onze Schalm!

 

De Schalm is niet aansprakelijk voor het verlies of beschadiging van uw eigendommen.


Auvitech

Auvitech is de technische afdeling van De Schalm met als hoofddoel het verzorgen van licht en geluid bij evenementen.

 

Auvitech staat voor Audio Visueel Techniek en realiseert producties waar licht, geluid en video bij nodig is binnen De Schalm. Activiteiten zijn o.a.: disco’s, toneel, feesten, bandjes, verhuringen en onderhoud.

 

Het Auvitech Team bestaat uit een gezellige groep vrijwilligers met een drie koppig bestuur dat verantwoordelijk is voor de coördinatie, planning, technisch beheer, onderhoud en interne opleiding.

 

Het bestuur wordt gevormd door Barend Vermeulen, Nick Jacobs en Robert-Jan Molleman. Het is een geolied bestuur met ieder zijn eigen rol en taken.

 

Rolverdeling: Barend is Coördinator, Nick is Hoofd Techniek en Robert-Jan Molleman is plaatsvervangend Hoofd Techniek.

 

Taakverdeling: Barend is contactpersoon en planner Auvitech en Nick en Robert-Jan houden zich bezig met techniek, beheer, onderhoud en interne opleiding van Auvitech.

 

Het Auvitech bestuur is bereikbaar via auvitech@gmail.com en natuurlijk ook persoonlijk aanspreekbaar.


Covid-19

Wat betekenen de versoepelingen t.a.v. de Covid-19 maatregelen per 26 juni 2021 voor De Schalm?

- De Schalm is geen doorstroomlocatie.
    • Vrije inloop is niet toegestaan maar wij gebruiken de deurbel de gehele openingstijd.
    • Reserveren verplicht.
    • Aantal personen per reservering moet vooraf worden opgegeven.

- De huidige regels voor biljarten blijven gehandhaafd.
    • Maximaal 4 biljarters op 2 tafels.
    • Geen clubs en verenigingen.
    • Geen publiek c.q. aanhang.

- Basisregels blijven gehandhaafd in elk geval:
    • 1,5 Meter onderlinge afstand, ook als mensen zijn gevaccineerd.
    • Regelmatig handen wassen met zeep.
    • Hoesten/niezen in de elleboog.
    • Bij verkoudheidsklachten blijft men thuis.

- Maximale groepsgrote met een zitplaats beperkt tot de capaciteit per ruimte.
Wij beschikken in deze periode over ruimtes met de volgende capaciteit:
    • Zaal 2: max. 6 personen.
    • Zaal 3: max. 8 personen.
    • Combi 2+3: max. 14 personen.
    • Zaal 4: max. 6 personen.
    • Zaal 5: max. 12 personen.
    • Zaal 6: max. 8 personen.
    • Combi 5+6: max. 28 personen.
    • Zaal 8: nog niet beschikbaar.
    • Zaal 9: max. 8 personen.


CONCRETE AANDACHTSPUNTEN PER 26-06-2021:
    • Reserveren voor groepen verplicht.
    • Mondmaskers niet langer verplicht bij verplaatsingen.
    • Handhaving op 1,5 meter onderlinge afstand.
    • Openingstijden voor reservering: 9:00u.-21:30u.
    • Sluitingstijd 22:00u. Alle gasten dienen op dit tijdstip het pand te hebben verlaten.